onsdag 28 april 2010

Ursäkta, vad heter ni?

Helgen var underbar. Finfina vänner och lite party med andra gamla vänner. Inget fel eller tok med det inte. Man borde ses oftare, ja så är det. Men så är det de med att planera och att allt ska passa för alla. Men man kan i alla fall försöka, det är alltid trevligt :)
På söndagen blev det jobb som vanligt. Söndag är ju min jobb dag som sagt. Måndagen bestod av en jobbig buss som inte kom i tid, en försenad mej och en fin lärare vid namn David. Alltid lika bra är han. Och underdagen så landade min lön på kontot, kunde väl inte bli bättre?
Så en runda till affärer fick det bli, mina 2 armband och halsbandet (som jag har lagt upp på bild innan) blev inhandlat. Även en jeans skjorta och ett par örhängen. Jag är mycket nöjd!

Igår stack jag tidigare från skolan, mådde sådär. Känner att jag håller på att bli sjuk, eller är det galen jag håller på att bli?. I alla fall så drog jag tidigare och for in till stan och köpte mej en BH, efter som dagen innan ( i Måndags ) så kollade jag upp på change vilken storlek jag egentligen har. 65 H gjorde mej ännu mer förvånad och jag bröt mest ut i skratt, det gör jag fortfarande. Men men, ja så är det i all fall. Så jag köpte mej en BH på Change i kompassen, super dyr. 470kr, pain in ass. Men gick med klubben och fick den en hundring billigare, mycket bättre det. Men ack, den sitter som en smäck! Kilade upp till Hanna (som är sjuk) med bulle och kaka. Hon bjöd på te och vi snackade galenheter, efter ett tag kilade vi oss ändå iväg till slottskogen för att gratta Maria. Flickorna kom och det var fint folk. Kilade hem gjorde jag och träffade Natalie på en fin fika.

Idag var jag hemma, Natalie kom efter skolan och vi gjorde en fin frukost tillsammans och kollade på gamla avsnitt av top modell. Vi drog sedan in till stan och träffade flickor på Java. Felicia, Jag och Natalie kilade till Bengans och efter en stund kom även Frida och Elin. Vi kollade på Johnossi, och jag köpte cd-skivan som även blev signerad. Johnossi spelade lungt och fint, men mycket lyckat. En man från GP Fotade även mej och Natalie, så imon? Imon hamnar jag och Natalie antagligen i tidningen. HÖHÖ.
-Ehm... Ursäkta. Jag tog en bild på er. Skulle jag kunna få era namn.
Ja, så kan det gå. Nu är man hemma, och var vart det ett tag. Jag ska snart hoppa i säng och lyssna på den fina nya skivan. Nattinatti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
Musik, vänner, kläder och vardagen. Finns inte mycket mer och säga nu...