fredag 2 april 2010

Lååång fredagen

Är hemma hos mamma.
Träffade Emelie och min broder igår. Hos min broder satt jag och tjötade med över 2 timmar igårkväll/natt, sedan när jag kom tillbaka så var det svart och mörkt. Alla sov.

Fick ett trevligt men lite obegripligt samtal från min vän simon inatt, ska bli kul att prata om det när jag är vaken istället för när jag sover.
Tror vi ska dra oss till Ödenäs en sväng, sedan kilar jag nog hem. Och det blir nog ingen underjorden för mej ikväll, ingen vill ju med och jag har insett att mina pengar har ramlat iväg och att jag knappt har något kvar om jag ska få tummen ur röven till att köpa min Emmaboda biljett. För det måste jag ju, eller?!

Hej för en stund.
Kanske blir det andra festligheter ikväll eller någon fin hemmakväll?
Well, well we will seeeee

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
Musik, vänner, kläder och vardagen. Finns inte mycket mer och säga nu...