lördag 10 april 2010

Middag och fina vänner

Igår efter en fin middag med morföräldrarna, morbror och familjen så kilade jag ner till drottningtorget för att möta upp Natalie och William. Vi vandrade runt i slottskogen och sedan gick vi mot Frida. Frida mötte oss i ridkläderna, eftersom hon hade ridit strax innan. William tog vagnen hemåt och vi kilade och mötte Felicia som kom med vagnen.
Väl hemma hos Frida kom även Hanna. Vi åt cheeseballs, choklad, vi snackade och hade det trevligt. Lite sång och gitarr blev det mot kvällen och felsms.se, haha.

Hanna stack hemåt och vi andra var kvar. Natalie och jag sov på soffa, Frida och Felicia i Frida´s rum.

I Morse vaknade vi och tog en kopp te på gården, sedan blev det en fin frukost. Undertiden kom Mikaela och spelade lite gitarr för oss i köket. Frida hakade på såklart.
Natalie, Jag och Felicia tog oss till vagnen, och sedan vidare med buss för att kunna ta oss från järntorget. (Dom bygger fortfarande om vid masthuggstorget). Felicia drog hem till sej och vi tog tåget hem.
Väl hemma har jag slaggat framför tvn och gjort mej lite mat. Usch vad jag blir rastlös av att vara hemma, även om jag gillar det. Sjukt. Men kvällen skall i alla fall spenderas hemma för imon ska jag upp och jobba.

Jag vill inte tänka på skolan och allt som kommer nu. Tjöt hit och dit, katastrof?! Eller ska man bara inte bry sig?
Elin kommer i alla fall hem från Paris imon, det är fint. Och Emilia glassar säker omkring i Amsterdam med snygga killar, hehe eller vad vet jag?. Hem kommer i alla fall hon på Tisdag, lika fint det med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
Musik, vänner, kläder och vardagen. Finns inte mycket mer och säga nu...