onsdag 7 april 2010

Vårdagar och galenheter

Hallå eller, sitter hemma i Fridas kök. Frida och Mikaela spelar massa mysig gitarr och jag njuter mest.
Igår var det ståhej! Strippklubb, hehe. Nej så tokigt.
I alla fall var det as najs.

Bröt i i skratt i morse när frida fick snilleblixten, Hur vafan, hur kom vi hem igår? Så skönt. Men allt gick som på en räkmacka och jag mår fint.

Frågan är vad man ska hitta på senare, det är ju superfint väder. Och imon ska jag träffa min kära moder. En mor & dotter dag. Kommer bli superfint, ve dock inte vad vi ska göra. Men det finns alltid massa saker att hitta på. Och även imon ska det vara fint väder.

Sommar, välkommen hit. Eller gick jag lite för fort fram där?
Hej våren. Du har alltid vart välkommen!
Hejsvej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
Musik, vänner, kläder och vardagen. Finns inte mycket mer och säga nu...