torsdag 22 april 2010

Händelser här i livet

Att storhandla på Willy:s är jag och farsan rätt bra på kan jag säga er. Jag har även lagat "mat". Majskolvar, orkade inte mer så pappa fick komplettera med 2 hönemackor, haha!
Jag ska nog äta något mer fint sedan med.

Imorgon ska vi ha trafikdag i skolan mellan 09.00 - 13.45, efter det ska jag träffa min Hun, min bästa vän, Amanda. Får se vad vi hittar på men hon ska vid 16-tiden ta tåget till sin pojk så det blir en liten stund i alla fall.
Ska inhandla mej lite saker imon med, wooho. Och efter det ska jag ringa en annan vän Amanda och antagligen hitta på något med henne.

Klockan 20.30 kommer jag befinna mej på Elektronen här i Kungsbacka för att kolla in mina vänner som ska spela, och efter det får jag se vad som händer.
Hade vart fint om det blev lite party party, well well we will see.
På lördag ska jag och Felicia i alla fall till kommersen och kolla läget och efter det kilar jag till Alingsås för att träffa Simon och Jonathan, najs som bara den.

Förövrigt så är David bäst. "Gertrud 65" Jag avlider snart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
Musik, vänner, kläder och vardagen. Finns inte mycket mer och säga nu...