fredag 23 april 2010

Fina dag

Allt har gått som planerat idag, och trafik informationen var faktiskt bra och viktig. Träffade Amanda och sedan andra Amanda. Amandornas dag, fina töser!.

Har nu fått lite mat i magen, flingor och youghurt. Och förut slumrade jag till på tåget, så självklart väckte tågvärden mej och jag hoppade minst 2cm från stolen. Men ingen olycka hände som tur var. Och med tanke på olycka, fy vad jag var kissenödig. Slängde mej på toaletten det första jag gjorde när jag kom hem.
Nu ska jag ta bussen ner till stationen och sedan gå till elektronen för att kolla på coola killar som ska repa/spela. Vill cykla men jag kommer blåsa omkull, blåser som bara den.
Hejhopp. Sedan blir det hemmakväll. Bajs att lönen inte kom idag, den kommer tydligen på måndag men jag ska hålla ut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
Musik, vänner, kläder och vardagen. Finns inte mycket mer och säga nu...