måndag 5 april 2010

Cykelpump!

I Lördags fann jag Frida, Elin, Felicia & Simon utanför cigarren. Där satt jag med dom i 2-timmar, efter det kilade vi hem till Frida.
Vi lyssnade på fin musik, Hanna och Maria kom. Vi satt i köket, spelade ett spel och drack. Ett glas vitt blev det för min del, sedan gick jag och la mej vid 00-tiden. Alla andra skrattade och stojade, jag somnade bums.

Gick upp tidigt på morgonen och drog ner till centralen. Satt i morgon solen och njöt. Drog vidare till jobbet. Efter jobbet blev det jam hemma hos Hanna med Felicia och Frida. Sedan sten somnade jag på tåget hem. Fick mej en kvällspromenad hem.
Idag har jag jobbat och nu sitter jag här. Snart kommer Felicia och jag tror att jag ska gå ner och pumpa mina cykeldäck, så jag kan cykla och hämta henne.

Pratar för övrigt med min syster yster på skype just nu. Saknar henne otroligt. Men snart kommer hon hem, om cirka 2 månader., och jag ska bli tatuerad då. Wooho!
hejs

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
Musik, vänner, kläder och vardagen. Finns inte mycket mer och säga nu...