torsdag 15 april 2010

Party with my pain


Igår efter skolan drog vi in till stan, Jag, Hanna och Frida. Där mötte vi upp Felicia. Felicia änglabuljong som fyllde år.
Vi satte oss i Vasaparken på min filt som låg så passande i mitt skåp i skolan. Vi åt även kladdkaka som jag hade bakat ocg lagt i muffinsformar. Lite dåliga, dåligast på länge.

Tur då att man hade Frida, alltid positiv
- Mmm, så gott. (Tummen upp)
Underbar kvinna detdära.
Felicia var nog nöjd, lite uppstyrning i det vilda livet, höhö. Men mysigt och skönt i solen i alla fall. Snise och Bönan kom, jag och Hanna drog oss bort. Bort mot hennes hem och mitt tåg.
Väl hemma så städade jag i ordning lite igen, sedan kom Natalie. Vi tog oss en promenad, drack te, kollade på tvn, jag blev masserad och vi snicke snackade. Precis som det ska vara helt enkelt. Fint det! Höll Natalie i handen och somnade bums.
Imorse var det svårt att komma upp, men så brukar det ju vara. Natalie tog bussen till skolan och jag tog tåget med Jonas.
Skolan idag var sådär. Jag var så trött, och sista lektionen ska vi inte prata om. Den vill jag helst glömma. Ibland blir jag bara allt för bitter på positiva och checka människor, speciellt lärare då. Usch. Kom hem och sov i 2 timmar, kände mej helt död. Har fått en läxa gjord och ska förhoppningsvis få någon till gjord. Sedan ska jag äta kvällsmat och kolla på tvn.

Imon ska jag pluggeliplugga mer. Sedan ska jag träffa min kära Mor hemma hos morföräldrarna och träffa Natalie antar jag.
Vi får se var vinden tar tag i mej, vart den för mej och vad den gör med mej.
Ibland vill jag bara flyga in i dimman och gömma mej där ett tag. Där känns det tryggt, där kan jag bara vara.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
Musik, vänner, kläder och vardagen. Finns inte mycket mer och säga nu...