måndag 19 april 2010

Fönstershopping

Hallå eller. Skolan idag var toppen, fast det är ju den alltid på måndagar. Jag har ju gitarr och sång lektioner då. Finfina grejer det dära.
David gör mej alltid glad, goa pricken är precis vad han är. Vi tog oss även en liten promenad efter gitarr lektionen till sånglektionen. Vi var på villovägar ett tag, bakom skolan. Haha. men vi hittade tillbaka, pheew.

Efter skolan fönstershoppade jag lite granna. Hittade bland annat detta, som jag möjligtvis springer och köper det första jag gör när jag har fått min lön på fredag.
Finns i olika färger både armbanden och halsbandet. Så får se vad det blir. Men jag gillar det skarpt. Vill hitta mej en jeans skjorta och en rutig skjorta med. Sedan så är det ju rea lite här och var, så man bör hitta något mer trevligt.
Jag skulle plugga, så var det. Så kanske är det dags nu, klockan börjar bli mycket. Lite plugg, lite kvällsmat och sova. Så får det bli.
Nattinatti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
Musik, vänner, kläder och vardagen. Finns inte mycket mer och säga nu...