lördag 3 april 2010

SVART

Vi befann oss i Ödenäs i över 4 timmar. Jag höll på att frysa ihjäl men klarade mej okej ändå. Fick ett sött påskägg av mammsen med massa torkade bananer, tugummi och polly. Super nöjd ;)
kl:16:33 tågade jag ut från Alingsås och sov som en stock in till stan. Hanna kom och mötte mej och vi köpte chips och cola. Elin och Felicia kom en halvtimme senare, och vid halv 9 så kom även Frida, som vi gick och mötte.

Vi kollade på "så ska det låta" och harry potter, haha. Sedan efter 23-tiden kilade vi bort på avenyn och mötte Natalie. Frida tog vagnen hem, Felicia och Elin tog bussen tillsammans, jag och Natalie tog tåget och gick upp till mej. Här hemma färgade vi hennes hår svart och vi drack te, pratade, flamsade och somnade i min säng.
Sprang upp och gjorde frukost till oss och sedan kilade Natalie ner för att få skjuts ner till salongen. Ny makeover, en ny Natalie? I alla fall ny frisyr. Kommer säkert bli toppen.

Själv sitter jag här med halv svarta händer, men det är inte så värst mycket kvar. Ska slänga mej framför Tvn, duscha och göra mej fin sedan.
Äggtoddy time hemma hos Frida lite senare, annars en hel lugn kväll. Imon och i över morgon blir det ju till all jobba.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
Musik, vänner, kläder och vardagen. Finns inte mycket mer och säga nu...