tisdag 20 april 2010

Fet mat är farligt!

Uppenbarligen gillar min mage inte för fet mat. Jo ja, jag vet ju det men inatt så gjorde magen en aning ont. Ont som bara den till och med.
Åt pizza med pappson igår, pizza aint no good för mej. Men så får det vara ibland.
Har därför vart hemma hela dagen och bara tagit det lugn. Magen har börjat reparera sej som tur är och jag har precis vart ute på en promenad. Skönt med luft!

Nu ska jag äta lite, pappa lagar mat. Efter det kilar jag till Natalie och kollar på Alice i underlandet. Ska bli kul att se den. Många tycker den är sådär, men jag har absolut inga förväntningar. Det blir nog superbra tycker jag.
Sover över och åker till skolan imon, och efter skolan ska jag träffa Felicia.
So long

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
Musik, vänner, kläder och vardagen. Finns inte mycket mer och säga nu...