onsdag 5 maj 2010

Can't Stand Me Now

Mycket har hänt. Valborg var händelserikt, tokheter och stoj på okända orter. Fast inte okända, utan hemliga... Hehe. Var jag var vet jag allt, så det så.
Sov i alla fall med mina kära Frida såklart, kan ju inte bli bättre.

På lördagen fick jag lyfta mitt arsle och bege mej hem för att göra mej i ordning inför ett nytt tillfälle. Drog in till stan med röda klacklackskor, den ni. Oh fy fan så sexigt. Eller är det de? Kanske bara det jag ville att det skulle vara. I alla fall så åt vi middag på Cicero, mycket fint. Det Var jag och Natalie. Hanna, Bönan, Snise, Frida, Mikaela, Cassandra, Isolda och Lars. Självklart var Felicia där oxå, puddingen fyllde ju år för ett tag sedan så vi fridade henne där genom att äta middag och vara trevlig. Ett glas rött slank ner, men inte mer än så fick det bli. Jag och Natalie drog hem rätt tidigt och jag gick för att lägga mej vid 22-snåret. Jesper kom upp efter 00-tiden. Bussarna knäppade sej eftersom det var första maj. Vi kollade på MTV, underbara pogram där på kvällen. Inte. Men i alla fall, han tog kvart i 2 bussen och jag somnade om.
Söndagen jobbade jag, beställning och trevligt folk.

Hela veckan har vart galen, jag orkar inte med mej själv. Jag måste plugga, men jag orkar inte ett piss. Sängen kan vara min bästa vän, även dimman och allt annat som inte har med skolan och problem med att göra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
Musik, vänner, kläder och vardagen. Finns inte mycket mer och säga nu...