lördag 24 april 2010

I vårsolen får man vara glad

Hej hopp. Fick ta min cykel ner till elektronen igår ändå. Jag är ju så underbart bra på att missa bussen. Motvind och en galen Siri, men det gick framåt.
Väl nere på Elektronen Träffade jag Adam och Jesper. Sedan såg jag Cassandra. Självklart var även Gabriel där och Viktor samt Tomas som jag aldrig hade träffat förut.
Bockstensmännen gjorde en fin liten spelning/rep. Lite kasst med ljudet då och då, men det är ju inte helt världen. Cyklade sedan hem och såg Andrea på balkongen, cyklade för att hämta hennes två veliga tjejkompisar som inte viste vart hon hade flyttat. Gick med dom och låste upp porten (eftersom vi har samma portnyckar här på gården). Jag ställde in min cykel och så ringde Andrea och sa att jag skulle komma upp.
Jag gick upp och dom hade förkrök med dans, vin och shotts. Jag satt mest och var. Snackade och dansade lite, sedan gick jag hem när dom tog taxin ner till stationen.

Här hemma åt jag glass och somnade framför tvn.
Nu sitter jag med ny duschat och flätat hår, i tron på att det kanske kan bli lite vågigt. hade ju vart fint i vårvärmen idag. Ska slänga på mej lite kläder, sminka mej och dra mej inom en timme. Pappa ska hämta ut pengar till mej, eftersom jag får in min lön på måndag. Efter det så blir det tåget mot Alingsås för att träffa fina pojks :)

Förövrigt så ringde Kerstin nyss och var hur gullig som helst :)
Puss och hej, jag är en glad tjej som ska sjunga i solen: Tjoheeej! HÖHÖ!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
Musik, vänner, kläder och vardagen. Finns inte mycket mer och säga nu...