fredag 9 april 2010

Mor/dotter dag. Hemska spindel

Igår satt jag hemma hos mormor och morfar i ca 2h. Välkomnade även morbror Christian som hade kommit hem på en visit i någon vecka, sedan ska han tillbaka hem till Thailand.
I alla fall. Jag och mamma begav oss i väg, en sväng till Frölunda torg och vidare för att kolla på tapeter. Allt var bara så mysigt. Vi åt bulle och drack saft i bilden, finfint.
När vi hade hittat tapet prover åkte vi hem och mamma lagade fin middag. Och på kvällen igår kollade vi på tv, Plura Jonsson och Sarah Dawn Finer. Mycket trevligt med mat program och vackra sångröster må jag säga.
Klockan började närma sig halv 2 skulle jag tro, dags för sängdags. Men vadfan händer inte då? En super stor spindel.
Usch jag vill inte vara med längre, jag vill inte vara så rädd.
Mamma dödade den så fint med sopkvasten, fast det lät som om hon höll på att slå sönder hela väggen. Haha.

I morse hämtade mamma upp mej och jag sov på hennes arm. Mysigt!
Senare idag ska vi hem till Mormor och Morfar. Mamma ska hämta lillebror och vi kanske ska äta där, vi får se.
Kanske ska man på spelning ikväll med Pappson? Eller vill jag det? Jag är fan luspank! 20kr är inte mycket, men mycket när man inte har något. Aja. Om jag ens har lust då. Eller kanske får man dåligt samvete?!

Du ringde, du sms:a. Jag förstår mej inte på dej. Kanske ses vi, till och med idag. Men jag förstår inte. Skumt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
Musik, vänner, kläder och vardagen. Finns inte mycket mer och säga nu...