torsdag 22 april 2010

Woow!

Filmer var fin. Alice i underlandet snackar jag om då.. Till skolan kom jag igår. Vi hade fotboll ¨på gympan och det var ju fint för all del :)
Efter skolan träffade jag Felicia som planerat, knallade till hennes skola och efter en stund kom hon ut. Vi gick till Java och jag blev besatt av hennes iPod, hehe. Ja lite i alla fall. Skämt åt sido sådär.
Elin, Mikaela och Frida kom även förbi och när klockan blev lite över 18.00 tiden så kilade jag och Elin mot Centralen. Vi gick en liten runda i Nordstan och sedan kilade vi hem.

Dagen idag har vart helt okej. Ensamblen går fint som bara den tycker jag och samhällen var kul, ja till och med samhällen. Tummen upp för det.
Efter skolan begav jag, Hanna och Albin oss hem till Hanna. Vi åt smörgås, drack te och åt glass. Kollade in disney klipp på youtube och bara tjötade.
Nu är jag hemma, tog tåget såklart. Ska möta upp pappa på gården dags för Willys!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
Musik, vänner, kläder och vardagen. Finns inte mycket mer och säga nu...