måndag 30 november 2009

Alla var där och alla var här?

Jobbade järnet i helgen. hejja mej!

Dagens första morgon stund spenderades med världens bästa David. Även om jag var helt borta och usch för mej är det alltid lika kul! :) Sedan så var det matte och Svenskaprov. Stack in till stan efter skolan, kilade till avenyn och kollade lite på H&M. Fann Ellen mitt på hennes skolgård, snickesnackade med henne och Frida kom. Gick till Java och bara var. Felicia kom. Vi mötte Elin och Milen. Gick till millies, eller ja, inte millies men det gammla. Jätte konstigt, aldrig mer! Började nästan gråta ju.. jaja. Vi åt suchi i alla fall. Finfint. Kerstin och Alex kom med. Alla var där. Galet bra.

Jag är trött och ska försöka lägga mej tidigt.
En puss vore fint...

1 kommentar:

Om mig

Mitt foto
Musik, vänner, kläder och vardagen. Finns inte mycket mer och säga nu...