torsdag 19 november 2009

Dagen är ung...

.. Men mörkret håller på att falla. Det lägger sej sakta men säkert och snart kommer det bli mörkt igen.

Dagen har vart helt okej. Började med en Koop låt på ensamblen, sådär kul men kommer säkert bli kul. Synd bara att jag ska sjunga 2 toner och klappa händerna. Ja, hur kul låter det? Inte kul i mina öron i alla fall. Men hela konceptet kommer nog bli finnemang.
Gjorde en del av mitt engelska nationella idag, jag fick prata om djur. Vad man tycker om olika saker och rangordna av 5 djur vilket man tror och tycker är farligast. Fick ett G på den delen med hade inte förväntat mej mer om jag ska vara ärlig. Är nöjd med det. Fick även tillbaka mitt samhällsprov som jag oxå fick G på. Göttmos säger jag som har taskigt betyg där.

Borde nog ta och skärpa mej med skolan, men jag försöker verkligen. Men det känns bara som om det går ner och ner. Och man får säga så?!. Jaja, har 2 prov tills nästa vecka som jag måste kämpa med. Grek- dikt inlämning, Samhälls prov och Latin prov.
Jaja, det får lösa sej. Ska slänga mej på soffan en stund tror jag, eller diska lite kanske?. Sedan blir det träffa Jimmy om inget ändrar sej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
Musik, vänner, kläder och vardagen. Finns inte mycket mer och säga nu...