tisdag 17 november 2009

Förvirring med syster i öronen

Somnade en stund förut, sov kanske lite för länge men skönt var det. Har käkat lite mackor och tagit det lugnt, laddat upp lite halloween bilder på facebook, så kolla in där för all del. Har även laddat upp lite bilder på familjen. Har pratat med syster yster sen 21-tiden. Vi pratar fortfarande, jösses vad bra det är med cam och mic. Saknar dej syster.
Ska verkligen lägga undan pengar, det ska bli en resa till sommaren, till Usa. Ohja.

Skrivit lite med med Nathalie och det ser ur som det blir av att jag ska vara lite modell för henne, helt galet kul ju. Nej nu är det snart dags att sova tror jag. Måste verkligen försöka sova.
Imon har jag gympa, matte, något mer tror jag och kör sedan slutar jag. Ska hem och repa med pappson och min chef då inför julborden på mitt jobb som vi ska spela på. Samma som förra året. Ska bli fint.

Snart är det torsdag.
Känner förvirring...
Men snart är det väl helg med och det ska bli fint som bara den.
Natti.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
Musik, vänner, kläder och vardagen. Finns inte mycket mer och säga nu...