söndag 22 november 2009

20 Fredag

Det var nationella på morgonen, jag kan faktiskt berätta om jag skrev om FESK fast som i 2019, eller vad det nu var. Lite knelpigt men kul på något sätt. Klockan var nog 09.40 när jag kilade iväg ut från skolan och till bussen. Tog bussen till mölndalsbro och åkte vidare med tåget in till stan. Hoppade på nästa tåg mot alingsås och satt lugnt och läste min nya bok, en engelsk. Engelska läxa. Men den är faktiskt helt okej tycker jag.

Kom i alla fall fram till alingsås efter 38min med tåget eller vad det nu tar. Mammsen hämtade upp mej och vi gick och kollade lite på torget, sedan handlade vi på maxi och for för att hämta lillebror på fritids, sedan hem.

Timmarna flög förbi, i och för sej så sov jag lite på soffan och busade med lillebror. Det blev kväll och vi åt tacos. Sedan kom det gäster hem till mammsen, mycket tjöt. Lillebror och jag kollade lite på Idol, senare på kvällen när lillebror hade somnat i sin loft säng så la jag mej i hans soffa som står under och somnade. Gästerna gick hem under kvällen och jag vaknade till. Borstade tänderna och gick och sov i mitt gammla rum. Mammas verkstad nu, men det gör inget. Bara man får sova så. (:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
Musik, vänner, kläder och vardagen. Finns inte mycket mer och säga nu...