onsdag 18 november 2009

Dagens förlopp

Dagen har vart helt okej tills man går från sista lektionen till bussen. Hjälp, usch vilken väder vi har. Jag som verkligen inte går ihop med regn ville knappt åka hem.
Hem kom jag i alla fall och diskade lite. Min far kom hem sedan så kom även min chef Jan och vi repade lite. Spelade igenom lite låtar, samma som förra året då så det gick helt okej.
Städat lite i mitt rum eftersom det såg ut som fan, om man får säga det själv.

Hoppade in i duschen en sväng. Hade ansiktsmask på mej, man ser ut som en larv i den. Helt grön, hehe. Rakade benen och en massa sånt. Stört skönt. Nu sitter man här framför datan, onödigt egenligen men så blir det oftast. Imon blir det skolan, slutar vid 1 och ska träffa Jimmy. Fint, vi får väl se vad som händer.
Pratade med min mor idag, hon är ju underbar. Kilar iväg över helgen till mor, hon fyller även år på söndag. Älskar dej mammi.
Jaja, inte mer om sånt nu. Gulligull. Haha. Små kollar lite på Efterlyst nu med, som jag nästan gör varje vecka om jag är hemma och vaken. Det bara blir så. Snart börjar "So you think you can dance" wooho och det ska jag absolut kolla på.

Undra vad som händer, men det lär vi se.. Antar jag?!
Pusselipuss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
Musik, vänner, kläder och vardagen. Finns inte mycket mer och säga nu...