måndag 16 november 2009

intensivveckan, helg och idag

Har haft intensivveckan hela förra veckan. Allt gick fint och vi hade hela 3 konserter, jag är nöjd.
Nöjd, nöjd, nöjd. Kvinnan här är väldigt nöjd. Så nöjd, nöjd, nöjd. Är så glad för jag är nöjd.

Träffade även min barndomskamrat fanny i fredags. Oj så glad man kan bli. Vi fikade på vanilj och pratade lite om vad som hade hänt de senaste 12 åren, eller vad det nu kan bli!?. underbart i alla fall, tog med mej lite bilder på mej och fanny och visade. Vi skrattade gott. Snart får vi ses och kolla igenom dina bilder på oss från vi var små. Nu får det inte gå lång tid, vi får se till att ses. Du är så fin.
Kvällen spenderades hemma, i sängen framför tvn. Idol var på men jag somnade när sista duetten skulle spelas och vaknade med kläderna på kvart i 12. Slängde av mej allt och somnade om.

På lördagen kilade jag upp tidigt. Eller tidigt och tidigt, men jag var trött. Mötte Elin min goda böna på mölndals bro strax efter halv 11. Vi kilade till skolan för att hjälpa till med öppethus. Det gick fint tyckte jag. Felicia kom och vi visade henne runt med, nu får man bara hoppas på att hon kommer in. Jag håller tummarna! Vi fick smörgåstårta och dricka av alla lärare tack vara för att vi var med och hjälpte till. Trötta drog sej jag, Frida, Felicia och Elin hem till Elin. Vi lagade lite mat och åt godis. Kerstin och Alex kom och vi drack te. Klockan blev mycket och vi bestämde oss för att åka hem. Alla vinkade hejdå till Elin och vi tog bussen mot stan. Drog hem med tåget och somnade.

Söndagen jobbade jag, det gick sådär. Hemskt trött och det kändes som om någon skulle hehöva smälla mej på käften. Det kändes som om jag gick omkring i någon slags dimma halva dagen till något hände. Fly förbannad och arg blev jag. Skulle fixa ketchup till gästerna. Springer omkring efter som vi hade 2 stora beställingar. Hittar ketchupen, som jag tror. Lyfter upp burken och tappar den i luften. Över hela hallen låg det chilisås som det tillochmed var. Locket satt inte på. usch vad förbannad jag var. Men det var ju inte någons fel egenligen. Ja ja, sådant händer. Sedan gick det nästan bara nerför. Var så jävla trött och grinig att jag bara ville hem. Kom hem vid halv 8-8 igår.

I Natt sov jag som en kratta. Vaknade 4 imorse och somnade lite efter 9. Självklart ska vara grannar borra en dag som denna med. Jag bara älskar betong väggar, he he! Eller INTE. Fick sovit lite i alla fall. Har ätit lite mackor idag, städat och kollat tv. Det har vart okej. Helt okej idag trotts allt. Men inte lika kul att sitta inne och inte träffa sina vänner. Men den får bli imon <3



Helt plötsligt, vad händer?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
Musik, vänner, kläder och vardagen. Finns inte mycket mer och säga nu...