tisdag 8 december 2009

Fy, jag håller mej nog inne.

Jag är usel på att skiva ibland, men vafan gör det?
I förra veckan var jag i alla fall modell för Natalie, och jag hoppas verkligen att det gick bra. Tänkte visa en bild som Natalie tog :)



Var faktiskt i ullared i trosdags med, fick köpt mej en sjal, örhängen, en randig tröja, och lite julklappar faktiskt. Helt okej.
Jobbade helgen, sjukt tröttsamt men pengar får jag ju.
Var på party hos Martin i lördags med Frida oxå. Det var ju sjukligt längesedan. Helt okej, bara att jag blev av med pengar, fy och fy.

Igår var det gitarr lektion. Finfint. Efter skolan sålde Jag och Kerstin fika inför Teatrarnas föreställning Sedan kollade vi på teatern och jag dog nästan av skratt. Haha. Hjalmar säger jag bara, du är väl för bra va!
Idag stannade jag hemma, eftersom jag har dragit på mej en stor jävla fet snuva. Fy. Får nog stanna hemma imon med, det är inte bra att gå till skolan sådär. Känner mej lite utslagen, ögonen har runnit idag, men jag har inte feber i alla fall. Hostar som en jävla galning och är allmänt äcklig. Men jag fick en choklad kalender av pappson igår och det gör mej lite glad för varje dag. Det är något speciellt med choklad kalendrar! Och vart är snön kan man nu oxå undra. Eller i alla fall frost? Som bort blåst. Känns tråkigt. Även om jag inte är så för julen så är det så mysigt att frysa lite... Jaja, man får väl bara hoppas att det kommer.

Saknar er mina fina. Vi behöver en rejäl tjej-kväll snart, bara för oss själva. Vi kan spela mitt nya spel som jag köpte på Ullared med. Det kan nog bli en höjdare skulle jag tro.



Ni är för bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
Musik, vänner, kläder och vardagen. Finns inte mycket mer och säga nu...