onsdag 4 november 2009

Lika trött och hängig som igår..

Men vad gör det? Idag är det en ny dag. Dagarna bara flyger iväg ibland, känns skönt. Men mycket saker ska oxå bli gjort, som inte alls blir gjort. Inte alls lika bra.
Hade tänkt och kila på repet i skolan idag bara, men jag stannar nog hemma. Har fått städa lite här hemma med pappsen idag och det mår vi bra av.
Ska nog ta med pappson ut på en promenad det mår vi ännu bättre av, jo ja så är det faktiskt. Kanske borde man ladda kameran och ta lite mysiga höst bilder med. Men det får jag se.

Imon måste det bli skolan i alla fall, samhällsprov och 2 nästan 3 rep. Ett måste. Har som sagt intensivvecka nästan vecka. Och en stor jävla konsert på trosdagen. Jag ska sjunga, köra, spela el-gura, splela trummor och bas. Helt galet. Måste verkligen repa och ge gärnet. För det är ju så jävla roligt.

Project runway börjar om 5min, så det ska jag not ta och kolla på. Sedan blir det nog promenad och plugga.

Känns lite bättre idag, saknar er. Känns konstigt och fel att vara utan er men behöver lite tid för mej själv ibland. Men imon så :)
Ni är allt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
Musik, vänner, kläder och vardagen. Finns inte mycket mer och säga nu...