fredag 20 november 2009

Svart och kallt

Morgonen är ung. För tidigt är det. Solen har inte ens gått upp, ett svart täcke av mörker ligger kvar. Borde man igenligen varaa vaken då kan man ju undra sej?.

Jaja. Snart ska jag åka till skolan, göra nationella engelska skriv grej skulle jag tro att det är. Fy, jag är inte alls så bra på engelska. Men helt klart ska jag göra min bästa.
Drömde att det snöade inatt, och en massa andra konstigheter.
Jaja, åker till Alingsås efter ha gjort provet och möter mamma, sedan kilar vi nog hem skulle jag tro. Imon ska jag träffa min god Madelene i Borås, om jag har tid kanske jag svänger förbi Jenni och hennes lägenhet med. Köpa en present i Borås är ett måste imon, mammsen fyller år på söndag. Ska försöka prata ihop mej med min bror, får bara hoppas att han har lite pengar nu. Jag är nästan lus pank. Ka-thing. usch!

Söndag är det i alla fall mors födelsedag och den kommer firas. Sedan vet jag inte om jag drar mej hem på söndag eller måndag. Det får vi se. Godmorgon och hejsvej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
Musik, vänner, kläder och vardagen. Finns inte mycket mer och säga nu...