söndag 22 november 2009

Mors födelsedag

Idag vaknade jag vid 9, halv 10 tiden.
Lillebror kom in och väckte mej som alltid. Kröp ner undertäcket och låg och klappade på mej. "fläta" mitt hår gjorde han med. (Snurra det)
Lillebror vad gör du?
Flätar.
Haha, aja. Gick upp och slog in ett paket. Började ta fram frukost och ropade på mamma.

Mamma kom och mors man, lillebror och jag sjöng. Mamma öppnade sina paket och fick bla. en kompressor till hennes verkstad. Super bra (:
Av mej och min storebror fick hon en tunika, som jag så bra inhandlade i sista minute i borås. Jätte fin var den men lite förstor så hon skulle byta.
Mor och jag
Mormor och morfar kom vid 12-tiden och vi fikade. Storebror kom och vi åt alla gosig paj som mammsen hade lagat. Klockan blev mycket och jag kilade med mormor och morfar in till stan. Fick vänta en timme på tåget ): Fick diskutera med en krånglig och jobbig kille som vill ha mitt nummer, han fick det dock inte! haha. Elin kom och vi tjötade en stund, för hon skulle ändå åka hem.

Nu är man hemma och bara är. Imon måste jag plugga, jag måste plugga som fan. Blir galen men det ska göras.
Snart, väldigt snart är det dags att sova.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
Musik, vänner, kläder och vardagen. Finns inte mycket mer och säga nu...