tisdag 24 november 2009

Åt helvete med... INTERNATIONELLORDKUNSKAP!

Har precis suttit med grekiska arbetet. Sista skiten och nu slipper jag den jävla läraren, och ja så får man faktiskt säga. Hon var pain in ass!
Gjorde Latin provet imorse med, eftersom vi hade buffertdag. Samhällsprovet fick jag så sent som i torsdags så fick ju bara pluggat igår. Allt går verkligen rakt igenom mitt huvud. Det är värdelöst. Jaja, ska få G nu på Internationellordkunskap nu när jag gjorde latin provet och lämnar in grek diktboken som jag precis har arbetat med. Lite tid la jag faktiskt ner, mycket mer en vanligt. Satt mej ljusbord för att få raka linjer och limmat har jag oxå gjort. Det är grejer det.
Vi hade kör i skolan idag med, mellan 12-14. Helt okej, lite små mysigt men var sjukt trött när jag kom hem. Slocknade i närmare 1 och en halv timme. Sedan hade jag så ont i magen att jag var tvungen att laga mej lite mat. Ris, minimajs och uncle bens (?) sötsura sås. yamme! Behövdes verkligen för en mage som min idag, och så är dte bra för min mage. Ris asså, tror det är magkatarr på gång här. YEY. Nej fy usch.
Har en massa mer att göra denna och nästa vecka, vill bara spy på allt. + Att jag ska jobba nu varje fre-lör-sön. Eftersom julborden börjar och jag ska spela och sedan jobba, men fina pengar får vi hoppas på och spara, spara, spara! Systeryster jag ska allt ta att komma.
Snart är det dags för sängen känner jag.
Natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
Musik, vänner, kläder och vardagen. Finns inte mycket mer och säga nu...