tisdag 17 november 2009

För mycket för att må bra?

Dagen började långsamt. Klockan ringde och jag ville bara ligga kvar, sov sådär dåligt inatt igen. Vad är det med mej tro?. Släpade mej upp och tog mej till skolan. Arko, Matte, Gemu och aj så ont i magen man kan ha då. Kilade till skolsyster men hon var inte där. Kilade tillbaka till lektionen och gick sedan för att äta. Riktigt go mat i skolan idag, helt förvånad. Fina saker.
Kilade till gympan och spelade innebandy, helt okej faktiskt.
Nu är jag hemma, så skönt att jag inte har internationell ordkunskap. Fy fan vad jag hatar den läraren, och nu är det slut! Nästan så att man ska fira det. Ska dock göra ett litet omprov på 3 löspapper på latin. Men sen då jävlar. Wooho.
Psykologi nästa, ska bli kul och intressant.
Är galet insnöad på kläder just nu. Ska fan se till att gifta mej med en miljonär fort som fan. Nä men usch. Pengar finns det inte gott om nu, och sedan så får jag inte så stor lön nästa gång. Julklappar?, ja man kan ju undra hur det blir med det. FY!

Nathalie, en vän till mej undrade precis om jag skulle kunna vara modell för henne. Lät intressant, galet kul. Men vet inte om det skulle passa, men man får väl se. Vore kul. Det blir i så fall nästa vecka, spännande värre. Nu ska jag ta och slänga mej i soffan en stund. Magen gör fortfarande ont. Tror jag håller på att få magkatarr nu igen, det är ju sånna hära tider. Stressigt, för mycket och allt på samma gång. Jaja. Hejsvej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
Musik, vänner, kläder och vardagen. Finns inte mycket mer och säga nu...