torsdag 26 november 2009

Dumma mage

Sov i 1 timme när jag kom hem. Skönt som bara den, lite jobbigt att komma upp sedan bara.
Har så fruktansvärt ont i min mage, fyfan säger jag bara.
Har slängt in skalade bananer i frysen för att sedan äta, och ja det låter konstigt men gott är det. Prova på! La ansiktsmask för en stund sedan med, såg ut som skalman. Men nu är den borta med vinden igen. Ska hoppa in i duschen hade jag tänkt mej och värma min mage lite, kanske blir det bättre?! Man får ju hoppas i alla fall.
Måste verkligen plugga men det går inte, vill hällre lägga mej under täcket, dricka te och kolla på tvn.
Usch, vad ska man göra egenligen?
Jag är trött på allting nu känns det som.
Jag vill sova i en evighet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
Musik, vänner, kläder och vardagen. Finns inte mycket mer och säga nu...