onsdag 4 november 2009

Hit och dit. Fan!

Jag blir galen, fick kämpa för att få upp pappson ur sängen. Slängde av täcket, lakanet och madrassen. Sedan så lägger han sej i soffan. Slängde kläder på honom och fick honom upp. Stack till coop och jag inhandlade lite mackor, youghurt och godis.

Fick såklart inget pluggat, ringde frida och tog tåget in till stan. Träffade Frida, Elin och Felicia. Pluggade och fikade på java, mycket bättre. Vaknade till lite av folket som vimlade på gatorna och all kyla. Fy usch vad det är kallt, och kanske skulle det snö inatt? Usch!

Kände mej lite vilsen runt alla folk. Som att sitta i en bur och kolla på, helt avslängd från verkligheten. Känns sådär konstigt. Har kommit hem nu i alla fall. Pluggat lite till och lyssnat på Belle and Sebastian som gör mej sådär glad. Fint glad, men snart kommer tårar. Vad är det med mej och kvällar? Vill ha någon som ligger brevid mej. Som bara är där. Var är du?

Såg en fin idag, sådär fin. Men vad ska jag göra när jag inget kan göra?. Vill lägga mina känslor på hyllan ett tag, glömma bort dom. Men det går vel inte?
Borde nog sova nu. Känner att min kropp är sådär konstig igen... Skola imon i alla fall och prov, usch. Natti i nattmössan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
Musik, vänner, kläder och vardagen. Finns inte mycket mer och säga nu...