tisdag 3 november 2009

Trött och febrig?

Upp och ner.

Så är det väl livet ska vara, eller är det så?
Jag är trött. Har faktiskt sovit för mycket, tro det eller ej.
Kroppen känns jobbig och jag har nog lite feber skulle jag tro, Har bara legat i sägen eller i soffan heladagen. Vad ska det bli av mej?
Lite mat har jag faktiskt fått gjort.

Jag måste vakna till, leva i nuet, men jag är trött på det. Trött på mej och nästan allt. Om jag fick göra om saker och ting skulle jag göra det. Mest av allt är jag trött på skolan och mej. Min tid, finns den?
Nästa veckan är det i alla fall intensivvecka, mycket att göra. Många timmar och en konsert på Torsdagen som ska bli bra, har jag bestämt. Ska se till att vakna till och må lite bättre.



Var är du?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
Musik, vänner, kläder och vardagen. Finns inte mycket mer och säga nu...