måndag 6 september 2010

Nu, igen. En början på något illa

Så kom första läxorna och jag har inte gjort ett jota, precis som alltid.
I sista sekunden, minuten så skriver jag ihop något som är göra luddigt.
Inte ens jag förstår,
inte ens du kommer att förstå.
Men flummigt är det, och kanske är det okej ändå?

Klumpen med den dära läraren det gick så sämst med sist, så jag hoppade av. Vafan ska jag göra lixom?
Nu är den i alla fall inne
konstig
och
dålig.

Pappa och jag var på IKEA idag och jag köpte saker till mitt rum, Felicia var här igår och sovöver, vi möblerade. Felicia är fin.
Har vart en sväng hos extra mamman, Marie. Hon har 4 små kissemissar hemma, jag tror jag dog. Vill verkligen ha en sådan liten goding.
Fast inne i en lägenhet kan jag fråga mej själv?

Imorgon blir det båtluffning som står på schemat, friluftsdag. Så nu ska jag ställa mej att steka pannkakor Köpte/beställde Fleet foxes, Hästpojken och Håkan album på ginza förut. Jag kände att det var dags att använda mitt presentkort som jag fick då jag och Axel spelade på Gunnebo slott.
Pannkakor var det, äsch.. Fan jag skiter nog i det ändå. Macka får det bli, jag är trött och vill sova. Drömma mej bort, så... så får det bli. Nattinatti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
Musik, vänner, kläder och vardagen. Finns inte mycket mer och säga nu...