onsdag 8 september 2010

När jag drömmer

Idag så gick jag upp, tog på mej och tänkte precis springa ner mot bussen för att åka till skolan. Aj, huvudvärk. Det kändes som om jag hade feberg, denna förkylningen och allt vad det är, är inte kul längre. En vecka, över en vecka.
Tycker inte om att vara sjuk. Jag lever i en slags bubbla då, känner mej helt matt. Tom, helt flummig.
Jag vandrade tillbaka till min säng och vaknade nästa gång vid 3.
3!
TRE!
15.00!

Helt sjukt. Men oj vad det är fint att sova.
Cyklade ner till polisen och hämtade ut mitt legg sedan drog jag även förbi röda korset Hittade mej en "klänning", ett blått/svart och ett brunt skärp, ett par skor och en hår klämma.
Nittiosju rixdaler, som hittat.
Galet bra!
När jag väl kom hem så låg mina saker från ginza så fint i brevlådan.
Hästpojken Cd, Håkan Hellström - Ett kolikbarns... Fleet foxes Cd och Moulin rouge filmen. Allt det fick jag för mitt presentkort på 300:-, så jävla najs!
Har käkat god räk baguette och druckit hallonsoda, ska snart ner till "hamnen" och träffa Rebecka :)
Allt inhandlat idag förutom de vita skorna jag köpte för någon vecka sedan på Emmaus i Gbg. Inhandlade även en grön jacka och en sammetskavaj då :)

2 kommentarer:

Om mig

Mitt foto
Musik, vänner, kläder och vardagen. Finns inte mycket mer och säga nu...