måndag 13 september 2010

Nu jävlar ska jag bli frisk!

Jobbade som sagt igår. Det gick okej men var redigt trött, på bussen till jobbet och på bussen hem somnade jag. Väl hemma så kollade jag tv och åt kvällsmat.
...Efter jobbet igår körde min chef mej till Frillesås så att jag skulle kunna komma hem med bussen, som tidsfördriv kilade jag in och köpte slem lösande och tabletter för hosta.
Igår kväll började jag med att dricka Bisolvon, trodde att det skulle smaka bajs. Men inte det inte, Körsbär och choklad. Ja, chockad blev man!
Toppen i alla fall, bättre att det smakar bra så man kan och vill hälla i sej mängder så man blir frisk.
Idag är jag som sagt hemma, även imorgon tänker jag stanna hemma så jag åtminstånde har en chans till att bli frisk.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
Musik, vänner, kläder och vardagen. Finns inte mycket mer och säga nu...