tisdag 14 september 2010

Jag e jag

Hej hopp. Kilade iväg och hämtade lillebror på skolan idag.
Han log, den filuren är allt söt han.
Dock hade han fått lite panik imorse över sina två målade naglar. Så när han hoppade in i bilen frågade han snabbt om det skulle försvinna innan fredag, för på fredag så kommer ju alla mina vänner. Bla, Rebecka som min lillebror är lite förtjust i, så sweet.
Så imorgon efter vi har hämtat honom i skolan så ska vi ta bort hans nagellack. Haha :)
Lillebror lämnade vi av hos hans mamma, han ska sova där i natt och kommer tillbaka hem till oss imorgon som sagt.
Pappa och jag kilade ner till k-mässan och jag hittade finfina saker.
Jag är sämst på att hålla i pengar när det gäller kläder antar jag.. Oooops!
Inne på Sisters hittade jag mina armband som jag vill ha, så får hoppas på lite pengar när jag fyller vuxen. Haha.

I alla fall så hittade jag sjukt snygga byxor och en klänning. Lite rabatter hit och dit och avdrag så slutade summan helt okej :) H&M is the shit, speciellt om man är medlem!
Inne på Stadium hittade jag även ett tränings set. Träning och träning kanske man tänker om mej. Det är precis vad jag gör i alla fall.
Men jag behöver verkligen nya kläder till gympan, och eftersom vi ska vara aktiva på fritiden som min gympalärare säger. Så är det väl dags att vara det då.
Får väl se hur det blir med det, men känns som om det är värt att ge det en chans nu.
Ville faktiskt ut och springa i kläderna med detsamma, men är nog inte så bra just nu. Kanske nästa vecka :)
Dags att göra lite salt lösning, min näsa ömmar lite...
Tv och sova, Japp Japp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
Musik, vänner, kläder och vardagen. Finns inte mycket mer och säga nu...