onsdag 8 september 2010

En härlig dag

Igår som sagt var det friluftsdag, på morgonen slängde jag ner hönemackor med ost, fanta och lite kakor. Läste Metro på tåget in till stan och köpte mej en Chai latte på Expressohouse, så galet gott! Mötte upp Elin och kilade mot vagnen. Många hoppade på vagnen och vi åkte mot Saltholmen. Kära lärare prickade av oss, gav oss kartor och vi tog båten mot första ön, kommer dock inte ihåg vilken det var. Vi gick tvärs igenom den på en halvtimme max, (bilden nedan som Elin har tagit är där ifrån). Nästa färga kom och tog med oss till Styrsö. Från Styrsö fick vi till styrsö bratten och sedan slog vi oss ner för en fika. Vi vandrade sedan över en bro till Donsö. Där somnade jag i värmen en stund, tidsfördriv. Över en timme tills färgan skulle komma. Färgan kom och tog oss tillbaka till fastland, Saltholmen.


Jag kilade till Andralång där jag mötte upp Jesper, Aka Skorpan. Jesper spelar in med sitt band Bockstensmännen, i studio. Toppen bra om man får fråga mej. Ett stycke Oskar kom förbi med sin kamera, mycket trevligt. Jag la på en kör stämma, tjohej!
Oskar, Jag, Adam och Jesper kilade sedan och fikade/åt smörgås/Kaffe/ Öl. Efter en trevlig liten stund så kilade åt olika håll. Adam hem till sej, Oskar med Alingsås pendlen, men Jesper och jag med Kba-tåget.
Kvällen spenderades i soffan, ca 1h, kollade på Idol. Sedan blev det sängen för min del.



1. Emilia, 2. Jag, 3. Olivia, 4. Frida & Mikaela,
5.Elin, Hanna & Albin. Fotograf: Jag.
6. Jag Fotograf: Elin Hermansson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
Musik, vänner, kläder och vardagen. Finns inte mycket mer och säga nu...