onsdag 15 september 2010

Från byxor till klänning

hejhopp.
Vaknade, kollade Mtv.. Gala. Najs som bara den!
Knallade iväg ner till k-mässan, eftersom jag upptäckte att byxorna jag köpte igår har gått sönder i sömmarna. Lämnade tillbaka och fick pengarna tillbaka. Synd nog fanns det inte ett par i samma storlek, utan en större och dom satt inte fint + att jag är rädd att det händer igen...

Gick istället förbi Bikbok och hittade en super fin klänning, blommig likaså för samma pris som byxorna jag bytte in. Så, så fick det bli.
En klänning.
Den klänningen får bli en överraskning tills min födelsedag eftersom det blir den jag kommer bära då. Ett undantag, Rebecka har redan sett den...
Rebecka ringde när jag skulle köpa klänningen och kom förbi, vi gick även till h&m och köpte lös ögonfransar, efter gick vi till en brygga och hängde lite.

Vi drog hem till mej och åt pappas gosiga mat sedan gjorde vi kladdkaka.
Kanske inte så kladdig, jävla recept. Men lillebror åt och smaskade så det var nog okej ändå.
Kollade på Mulan, jag små städade undertiden sedan blev det Idol.
Rebeckas far kom och hämtade henne, och tur det. Här blåser det, regnar och stormar. Helt galet.
Pappa la sej precis, inte likt honom. Kanske borde jag med ta och sössa på kudden...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
Musik, vänner, kläder och vardagen. Finns inte mycket mer och säga nu...