måndag 20 september 2010

Dagen efter...

Hem från Sejdeln gick jag med mej en halduk, som nu visar sej vara Oskars. Haha, jag tog den och gick, så snäll var jag. Usch, stackars. Oskar ska få den tillbaka inom kort, det lovar jag.
I alla fall så drog vi ett gäng med vagnen mot centralen. Felicia tog mina nycklar timman innan och åkte hem och la sej. Alicia, Jag, Bönan och Skorpan åkte mot kungsbacka, Alicia satt med Jonas i en annan vagn och tjötade. Elin satt i ett annat säte nära. Skorpan satt brevid mej, själv somnade jag i mitt egna knä och vaknade så fint upp i kungsbacka.
Vinkade hejdå till Jonas och Alicia.
Elin, Jag och Jesper tog bussen, skorpan satt kvar och åkte hem. Elin och jag vandrade hem till mej, möttes av en halvnaken kvinna vid namn Felicia i svalen. Hon fick släppa in oss.
Vi åt smörgåsar, garvade i köket. Satte igång Basil mouse filmen, men jag tror att vi alla i min 120 säng somnade som sillar på varandra så snabbt vi la oss.

(Elin Aka. Bönan & Jag)
På morgonen gick vi upp.
Vingligt.
Elin svimmade på min toalett, men var mer besvärad över att inte toalettsitsen satt fast. HAHA. Jag snubblade mest omkring. Felicia tog sej en dusch, vi gjorde frukost. Stekt ägg på mackan och drog oss till stan. Elin drog sej hem, Felicia och jag köpte Chai latte och mötte upp Mormor och Morfar på centralen för att åka hem till mammsen.

Hemma där mamma bor var det marknad, som det alltid är en gång om året. Mamma ställde ut lite saker och visade folk att hon är Möbeltapetserare. En kvinna som sålde saker nära mammesen skulle plocka ihop och ville bli av med så mycket som möjligt. Så jag och Felicia plockade på oss en del saker, så som mattor. Helt gratis!
Vi drog hem till mammsen och åt fisksoppa och go efterrätt.
Fick pengar, en hel del pengar av Mammsen och Morföräldrarna.

Kvällen kom fort. Felicia och jag åkte hem, fick skjuts av mormor och morfar. Vi drog sedan hem till Felicia. Jag somnade som en stock, var så slut!
Vaknade igår, stack in till stan.
Kändes som om jag var inne i dimman, helt flummig och väck.
Drog hem, röstade, åt och försökte sova...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
Musik, vänner, kläder och vardagen. Finns inte mycket mer och säga nu...