söndag 22 augusti 2010

Fjärås mys!

Igår bar det av till Fjärås. Fjärås reunion var det.
Gammla lilla familjen, mysigt värre. Vi grillade och fikade och hade det gött helt enkelt. Julia och jag drog hem till Daniel i Torpa, ovanför mitt gamla hus. Mitt första hus där jag spenderade mina första månader, helt galet! I alla fall, trevligt folk och mysigt och allt sånt.
Kilade hem och somnade på soffan eftersom systers vän Pettan är här nu och ska med syster hem till Usa. Självklart har dom godingarna mina säng så soffan blir min tills på onsdag.
På onsdag då åker dom, usch och fy.

(Andrea, Mamma, Bror Jonas & Jag) (Bengt & Jag)
Har i alla fall jobbat idag, 157:- i dricks, alltid något.
Nu ska jag kolla tv och äta kvällsmat, sedan duscha!
Nattinatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
Musik, vänner, kläder och vardagen. Finns inte mycket mer och säga nu...