måndag 20 september 2010

Min Födelsedag

Jösses, min födelsedag!
I fredags vaknade jag av att min pappa kom in i rummet och skrek: Hit med din legitimation, få se fin legitimation Sedan slängde han sej i sängen på mej och ruskade om mej.
Livrädd och ny vaken så hade jag pekat på väskan och mumlat något, eftersom min plånbok med min legitimation ligger där.
Gick upp och pappa hade gjort tea till mej. Öppnade paket från min syster, En klänning, kjol och shorts. + Ett silvrigt smycke, ankare som jag fick öppna dagen innan.
Av pappson fick jag en externdhårddisk på en terabyte!
Helt amazing, ack så glad jag blev!
Jag vandrade till skolan och fick såklart en hel del grattiskramar och sånt mysigt.
Efter skolan drog jag hem och åt, sedan kom pappas ex Marie, och hennes barn Patrik och Jonas. Min extra familj. Felicia, Skorpan och Rebecka ramlade in nästan samtidigt. Vi åt tårta, supergod tårta.
Kort därpå så kom det en hel drös människor till mej.
Satte fram den andra tårtan, dom åt och drack kaffe. Efter en stund så tog vi fram sockerdricka, och blev goa och runda om fötterna. Begav oss till Andralång och Sejdeln. Människor rasade in, hakade på, på vägen och kom lite senare för att säga grattis.
Jag var en lycklig tjej.
Många fina, då menar jag FINA.
Mh, ja. Fin.

Tack alla fina som gjorde min kväll, än en gång!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
Musik, vänner, kläder och vardagen. Finns inte mycket mer och säga nu...