måndag 13 september 2010

Rymden i en låda

Okej, ett nytt försök...
Igår fixade jag ordning lite mer på rummet och grejade mina kläder.
Duschade, rakade benen och målade naglarna. När jag satt i köket och målade naglarna kom lillebror in och kollade vad jag gjorde. Han ville också ha nagellack, en röd nagel på ena handen och en svart på den andra handen. Efter en liten mysig stund i köket bestämde vi oss för att göra banan milkshake.
Mumms fillebaba vad Siri och Alex kan göra i köket! Pappa nöjd likaså.
Lillebror gick och la sej, pappa spelade tv-spel, eller x-box kanske man säger? Jag satt vid datan och simmade bort i musiken, tankar och allt annat.
In i dimman så att säga.

För övrigt så känner jag mej sjukt naken. Har tagit av/klippt mina festival armband. 2 år och nu borta, lämnade en fin vit hud under som nu är blottad! U.S.C.H!
Behöver ett par nya fina armband känner jag.
K-mässan nästa?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
Musik, vänner, kläder och vardagen. Finns inte mycket mer och säga nu...