söndag 12 september 2010

Host!

Vaknade precis.. Har vart vaken hela natten känns det som, hostar som en dåre. Och slämmar som en get!
Nu bär det snart av till jobbet, känns inte alls bra.
Har ont i huvudet och magen av allt mitt hostande. Känner mej svettig av allt rullande, försökte hitta något bra sett att sova på. Men det är ju lite svårt när man vaknar helatiden och hostar, hostar, hostar.

Jag vill inte vara sjuk längre.
Känns som om det får bli lite flera dagar att stanna hemma denna veckan, för detta funkar fan inte.

5 kommentarer:

  1. men du kan ju inte jobba om du är sjuk!! krya på dig och hoppas du blir frisk snart!

    SvaraRadera
  2. Nej jag borde inte jobba. Borde bara ligga hemma några dagar, som jag nu tänker göra. Nu ska jag fan bli frisk, för på fredag.. Då är det min dag och jag ska ut och göra stan farlig. Tack!

    SvaraRadera
  3. haha just det, grattis i förskott! har du hittat något awesome som händer då?

    SvaraRadera
  4. Asså, jag vet faktiskt ingenting förutom att jag ska ut. Bjöd in dej på ett evenemang.. Om folk ska ut, eller ändå är i krokarna så alla godbitar kan haka på. Där är det fritt fram att skriva om det finns någon trevlig klubb eller ja, överlag.

    SvaraRadera
  5. ja, jag går sällan på klubbar längre, har mest blivit sejdeln, cicero, hemmafest och andra goda ställen på senaste hehe.. men om jag hör något lovar jag att säga till!

    SvaraRadera

Om mig

Mitt foto
Musik, vänner, kläder och vardagen. Finns inte mycket mer och säga nu...