onsdag 17 juni 2009

Usch, fyfan

Jag tror jag dör.
Nej, jag tror jag är ledsen. Det ryser i hela kroppen.

Igår efter jobbet åkte jag hem em timme, sedan drog mej in till stan. Repa med brudarna och skulle åka hem. Tåget ska gå 22.17 men åker inte, en kvart senare ropar dom ut och säger att något har hänt i Mölndal och att polisen är där.
Usch jag började må dåligt då. Undra vad som hade hänt?
I alla fall så hade jag guran med mej och plinkade lite tyst, tågvärden tyckte dock att jag skulle spela för alla. Men inte det inte.
Efter en timme så sa dom att polisen hade fått bort "Den/Det" från spåret.
Dayna hoppade på och räddade mej lite, usch vad illa jag mådde. Antagligen, eller inte ens antagligen. Det var någon på spåret. Fyfan.
I alla fall så fick vi åka tillslut.
Det rös i hela kroppen när vi åkte förbi mölndal.

Kollade nu idag om det stod något om det, men har inte hittat nått. Usch!
Kom i alla fall hem igår, köpte mej choklad och hoppade ner under täcket i sängen. Somnade fort som bara den. Och nu idag bär det av till jobbet. Ska jobba eftermiddag kväll. Har lite beställningar och sånt. Såg nyss att Begans ger ut 250 biljetter till BD-grejen nästa Lördag. Jobbar doch då, men fan! Jag måste helt enkelt prata med chefen min. Vet dock inte om det går, för hon ska ju iväg så. USCH!
Fan. Men det ska la lösa sej kanske?
Kanske?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
Musik, vänner, kläder och vardagen. Finns inte mycket mer och säga nu...