tisdag 9 juni 2009

Ledig dag.

Nu har jag vaknat. Är ledig idag för vi ska inte göra något i skolan för 3:orna tar studenten idag! WOOHO!
Ska göra mej i ordning och dra mej in till skolan. Träffa Frida och kolla runt på alla glada människor. Ska kolla på Andrea med såklart, barndoms syster yster.
Annars har jag inga större planer inför dagen. Bara slappa och ta det lugnt. Imon är det ju skolavslutning för min del. Ska bli skönt. Ska höra av mej till Kersberry sedan oxå, så jag får reda på hur det blir imon. Om jag ska sjunga ensam eller inte. Hoppas tösen mår bättre!

Jaja. Kan det inte bli sjukt gött väder nu?
Sverige i ett nötskal kan man ju tycka ibland, men så är det i och för sej här.

Over and out

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
Musik, vänner, kläder och vardagen. Finns inte mycket mer och säga nu...