söndag 14 juni 2009

Morgon tårar...

Morgon tårar hej villt, kolla nyss in Alex blogg. Usch, varför all våld?
Usch, sånna dära grejjer på morgonen och jag lipar som en sill. Fy fan!

Igår stack jag hem till Elin som planerat. Vi möttes upp i Bingared av Elin och Vipps, elins hund :) Väl hemma hos Elin fanns det hönor. Haha, några var jätte kul.
Kerstin - "Den ser ut som den perfekta kycklingen på ben."
Men ja, det gjorde den verkligen. Hemskt nog.

Vi repade en stund och sedan blev Frida som alltid rastlös och skulle röka. Rökpaus, Te paus, och vi bakade kladdkaka :) Vi satt ute och bara myste. Sedan när vi kom in så kollade vi på film drack te och åt brända popcorn, haha.
Vi drog oss vid 22.14 närmare sagt in till Götet igen. Kerstin stack hem medan Frida satt kvar med mej, rökte och väntade på att mitt tåg skulle komma in. Hög mysfaktor som alltid ;)
Hemma i kungsbacka så möttes jag av skrikande folk
- SIIIRII!
Hjalmar och Adam stog och ropade på mej. Dom hade vart hemma och repat hos sin kontra/basist Jonas. Så trevligt, trevligt att se godingarna. Efter det såg jag Jonas vinglande. Ropade på honom och vi gick hem. Satt ute en timme nere på min gård. Jonas hade en massa att berätta om, lite sluddrigt hit å dit. Men stört kul. Hade ju med mej min gitarr så han lirade lite med. Efter det gick jag in. Åt och gick och la mej.

Nu vaknas det jobb.
Ska kila super snart så ja.
Hejdå och välkommen bussen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
Musik, vänner, kläder och vardagen. Finns inte mycket mer och säga nu...