tisdag 30 juni 2009

haha, måste bara säga en sak.. eller två

Gick precis ner för att kolla efter tvättid. Jag hittade en imon kväll, wooho! I alla fall står det en kille och tjej där nere. Gött boring! Uttråkade som fan med mobil musik i fickan. Samhällstjänst eller sommarjobb? haha, ja vad vet jag? Jag tycke det var kul i all fall.

Lika kul som när jag råkade sätta tuggumi i mitt hår i fredags/lörsdags när jag väntade utanför bengans för att få biljetter. Och som i söndags morse när jag hällde en hel talrik med youghurt över mej.

Lycko veckan?
Haha.

Jaja. Babyshambles skriker ut vackra ord ur mina högtalare, grannarna får höra bra musik. Ett stort +, om jag får be. Jag sitter fortranade i underkläder och måste ta på mej. Ska kila om en halvtimme. Och jag ska ta fina bilder ikväll.
Hejhopp

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
Musik, vänner, kläder och vardagen. Finns inte mycket mer och säga nu...