måndag 8 juni 2009

Jag behöver en smäll på käften för att komma i rätt balans

Jag ljög igår. Hoppa inte alls och la mej i sängen efter jag skrev inlägget. Jag gick ner och hämtade upp tvätten, gjorde varma mackor (toast?), kolla på tv och spelade gitarr :)
Efter det gick jag och la mej och lyssna på Bd. Underbart är vad det är!
Idag så har dagen vart lugn. Repade med klassen, dock var vi bara typ 5 pers. Lite småsjukt sådär. Men aja, det gick fint. Övade även Winter song, som vi nu har ändrat till summer song ;). Så fiffigt! Hoppas bara på att Kersberry blir frisk nu. Annars så får jag sjunga den själv på skolavslutningen, och det vill jag inte :( Men men, om det blir så. Så får det vara så.
Stack och köpte present till Alex förut med. Det blev en Rolling Stones keps och ett svart samt vitt linne. Han blev nöjd :)
Nu vet jag inte vad som händer. Jag känner mej otroligt trött, hängig och lite ledsen. Usch, vad är det med mej? Jag får fan ta och rycka upp mej nu! Jaja. Äsch, allt blir alltid bra tillslut.
Köpte mej en ny mascara idag med, känns skönt. Har ju inte gått med smink på en hel vecka. Stört skönt, har vart för lat för att köpa nytt. Men nu jävlar. Haha.
Ikväll blir det i alla fall Project runway. FINAL för jösse namn! Ska bli så kul att se.
Yeah yeah. Finns inte mycket mer att säga nu...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
Musik, vänner, kläder och vardagen. Finns inte mycket mer och säga nu...