måndag 29 juni 2009

Livet är en fest... FESK!?

Fan vad allt är galet just nu!

Nu ska jag fanimej berätta allt. Ja precis allt!

I Fredags på dagen stack jag in till stan, kollade runt på rean och hittade bra saker. Efter som jag ínte hade ätit något på hela dagen stck jag till Milliès som precis skulle stänga. Men johan gjorde en mumma macka till mej ändå. Efter det drog jag mej till centralen och mötte upp Bönan, Elin för er som inte vet. Vi åt glass och tjötade iväntan på alla adra brudar. Vi hittade Anneläj. Jag satt kvar med Anneläj på centralen och elin gick hem till kertsin.
Anneläj, giia och jag for hem till Jimmie "för det skulle ju va DANS DANS DANS". Fest. Efter ett tag kom Kerstin, Frida och Elin och det var ju fesk såklart.
Vi hade det stört mysigt hos jimmie med allt folk men var ändå tvungen att dra hem sådära i tid för jag skulle ju upp och jobba. Bussen trån torslanda till centalen var galen. Högljudd. Folk undrade om vi gick på något, lite läskigt. Men vi hade dte kul och sjöng en massa. På Centralen mötte vi en massa sthlmare, inte alls lika trevligt. I alla fall.
MIN CHEF RINGDE halv 2 på natten och säger.
-Siri du ska ju jobba imon
- Öhm, ja det ska jag!
- Men du. Vet du vad? Vi skiter i det hära. Vi stänger imon så vi ses nästa vecka i stället!

Jag hoppade nog av lycka! Wooho!.
Så vad händer då? Jo jag kan ju åka och köa för att få Bd-biljett!
Mötte upp Anneläj, Dayna och Susanna. Det bar av till Bengans och där fann jag Gabriel. Mycket trevligt!
Hela natten satt vi uppe, kanske sov max 4 min. Men då fick man en klapp på huvudet av Gabriel som sa: Är du vaken?
Så ja, då vaknade man. Men äsch vad gjorde det?
Jag fick i alla fall 2 bd-biljetter som känns underbart. Jag fotograferades äcklig som jag var och drog hem. Somnade ute i solen på balkongen. Vaknade, duschade, drog hem till bror och kolla film. Efter det in till stan. Mötte Frida och vi kollade på Manson från bron :). Vi drog oss bort och hem till Hilding där det var partaj ;). Där sov jag med hjalmar. Jag och hjalmar låg mest och pratade hela natten och hörde stön lite här och var. Ja undra vilka det var man hörde. HAHA.
På morgonen var jag sjukt varm och svettig. Gick upp och ut för alla skulle äta pizza. Jag lyckades hälla en hel skål med youhgurt på mej. HEJJA.
Stack till spårvagnen för att möta Frida, köpte födelsedans present till lillebror. Ett linne och shorts fick det bli. Drog mej hem till mammsen med hjälp av mormor och morfar´, som också skulle dit. Firade lillrbor och åt gott. Hem till stan och mötte upp frida. Vi fikade och sprang på min gitarrlärare som vi snackade med resten av kvällen.
Sedan kom jag hem igår natt.
Somnade bums, efter 2 dygn med ensast upp till 9 timmars sömn. Vaknade idag vid 1 och ska dra mej in till stan idag för att träffa Bönan och Frida. Ska köpa tält inför emmaboda :)
Wooho.
Solen är underbar, jag är hungrig och nu har jag sagt mitt.
Livet är en fest!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
Musik, vänner, kläder och vardagen. Finns inte mycket mer och säga nu...