lördag 13 juni 2009

Sköna nya dagar på sommarlovet

Hej hopp.
Åkte ju till Mammsen i Torsdags. På vägen ner till Alingsås så träffade jag lisa och vi åkte tillsammans ner. Trevligt, mycket trevligt! Väl i Alingsås springer jag på mitt ex, som var lite små sjukt sådära. JA!. Jaja, trevligt att säga hej i alla fall. Vet var ju inte direkt igår man sågs. Sedan träffade jag mamma, vi åt mjukglass och for hem. Hämtade filleponk på fritids och stack hem. På kvällen gjorde vi klappgröt. MUMMA. Vi bara var och snacka en massa skit. Kolla på grannfejden med, Mamma och jag skrattade gött.
Igår plockade jag rabarber ute i ösregnet. Kom in och gjorde rabarber kräm. Åh herre så gott! Sedan så bakade mammsen bröd, super goda bröd och gjorde gosig soppa.
Snacka om att mamma är på topp. En höjdar mamma!
Sedan stack jag hem igår, in till stan och hem till Kerberry. Där vistades det en massa skönt folk. Sedan på kvällen stack jag hem. Kom hem i natt vid 2-tiden.

Idag så är dagen seg, inte så trevligt väder. När kommer solen?
Sitter och lyssnar på musik här i min ensamhet.
Ska göra mej iordning sedan och dra mej in till stan för att träffa K & F. Vi ska dra hem till E för att repa. Ska ju spela på Millie´s på trosdag. Trevligt, trevligt!
Imon ska det jobbas, och lite i veckan sådära. Men pengar behövs verkligen. Är super pank just nu, fyfan!

Kan inte bara jag vara, jag?
Vad är det med mej nu förtiden?
PEPP PEPP! Nu får jag lägga av.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
Musik, vänner, kläder och vardagen. Finns inte mycket mer och säga nu...