onsdag 10 juni 2009

Klaga på bara vettja

Igår gick det villt till. Jag, Frida, Hilding och Josse drog på student fest hos Sandra och Emma. Träffade massa trevligt folk, åt gott, drack gott och det var finfint väder :)
Efter det drog vi in till stan och in på ett ställe där vi satt och smutta godheter. Efter det bar det av hem.
Höll mej vaken för att sedan gå hem, eftersom sista bussen hade gått. Där gick jag i mina sky höga klackar, som jag hade gått omkring med hela kvällen. Väl hemma var jag gött nöjd. Slängde av mej skorna och åt choklad. Pappa hotade mej innan jag kom hem.
-Godis eller glass, annars får du sova på dass.
Så ja, det var la lika bra att göra som han sa.

Efter det hoppa jag glatt ner i sängen och somnade med ett brak.
Idag vaknade jag sådär lagom go. Usch. Stack till skolan för att sjunga upp och testa igenom låten med Kerberry. Efter det sjöng vi för 1:orna och 2:orna.
Jag är nöjd med dagens insatts. Efter skolan stack Elin, Emilia och jag hem till Emilia för att mellanlanda. Där lämnade Emilia av sej sina böcker och vi tog en macka. Då kom Ziggy och Nanna hem med. Mycket trevligt! Finaste fina!

Vi, Elin, Emilia och jag drog hem till Hilding. Där satt vi mäst och hela klassen var nästan där. Sjukt trevligt. Vi gick för att äta pizza, sedan tillbaka till Hilding. Tjötade en massa strund och andra blev goa om fötterna så att säga. Jag drog mej hem. Sten somnade på tåget. När jag vaknade upp kände jag mej vimsig. Känner mej fortfarande så.
Nu är jag hemma, har bara kollat på tv och inte gjort ett skvatt. Kollat mina betyd och tydligen har jag ett MVG i Datakunskap och VG i ljudteknik! Slut betyg! HEJJA MEJ.

Imon kilar jag iväg hem till mammsen. Träffar bröderna och mår bra, kommer hem på fredag igen. Ska bli skönt!
Nu sitter jag och lyssnar på BD, och vet inte vart jag ska ta vägen. Fan, jag börjar ju snart gråta. Man kan ju undra om jag har mens eller Pms. Men ikke det inte. Lite synd, för man har fan inget att skylla eller klaga på. Jag är nog bara trött och behöver sömn, lite kärlek och gosigos.

Äsch, vad jag klagar. Men man får klaga har jag och Gabbe bestämt.
Så ja, det går snart över och nu med basta.
VÄLKOMMEN SOMMARLOVET!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
Musik, vänner, kläder och vardagen. Finns inte mycket mer och säga nu...