söndag 7 juni 2009

Skön helg

Helgen har vart fin och den är inte slut ännu.

I fredags stack jag på sista lektionen, Anders spelade dragspel och det var najs ;)
Efter det for jag in till stan, till Millie´s och fikade med fröken Frida. Frida drog och jag satt kvar där hela kvällen med Millie`s och bara snackade en massa. Drog vidare och sov borta. Mysigat att sova med någon, det händer inte allt för ofta.

Upp på morgonen och vidare till picknick festivalen där jag bara satt och bara var. Träffade otroligt mycket folk och kul var det.
Kom hem igår runt midnatt, så att säga.

Nu ska jag göra mej i ordning mej, dra in till stan. Köpa någit till min lillrbror som fyller 8bast idag. Grattis!
Kanske en keps eller så kommer det bli.
Efter det träffa Frida vad jag vet en så länge, kanske hakar Elin och Kerstin med på.
Och vad blir det då?
JO FESK!.

Jaja. Annars har jag lite sådär go ångest. Men ska in i duschen nu och skölja bort den, om det nu går?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
Musik, vänner, kläder och vardagen. Finns inte mycket mer och säga nu...